Min dröm...

Jag har en dröm. En ganska vanlig dröm, men ändå så stor för mig. Jag vill träffa mina idoler!
Det är ett svenskt rockband, som heter AiluCrash. Jag har varit ett av deras största fans ända sen 2011 ungefär, och jag hoppas, vill och önskar att jag någon gång ska få höra dem live och träffa dem!!
Jag kan inte fatta varför de så sällan är i Skåne. Ibland önskar jag nästan att jag bodde i Kiruna eller Uppsala där dem bor. Fast jag har träffat en del kändisar redan, så någon gång ska jag nog kunna träffa AiluCrash också!

Det går inte att föreställa sig hur det mötet skulle vara. Jag har försökt tusen gånger, men jag kan bara inte se framför mig hur jag står öga mot öga med fem asläckra killar. Ofta tänker jag att jag skulle dö eller inte få fram ett ord när min blick möter fem par ögon, som tillhör killarna i mitt favoritband. Men som sagt så har jag redan träffat kändisar och jag varken dog eller tappade talförmågan, så det är nog bara en tanke.

Jag hoppas att de kommer hit i sommar. Då ska jag genast se till att skaffa biljetter till deras konsert och kanske, kanske går det att få till en träff efteråt... Efter den upplevelsen kommer det att finnas massor av bilder på mig och mina idoler!
III!!! Jag ryser lika mycket varje gång jag tänker på det!! Jag kommer att vara världens lyckligaste tjej bara jag får träffa de, det svär jag på!!

Kommentera här: