Jullov!

JULLOV, JULLOV, JULLOV!!! Nu har jag äntligen jullov!!! Jag har längtat efter lovet jättelänge. Tänk, flera veckors ledighet. Bara kunna sova, slappa och göra ingenting.

Jag får dessutom två dagars extra ledighet, för på torsdag, den 26 desember, åker jag till Thailand. Jag kommer hem igen den 9 januari, precis samma dag som skolan börjar. Jag kan ju inte gärna åka tillbaka till skolan dagen efter att jag har kommit hem från Thailand, då är jag ju astrött efter tidsomställningen och allt. Det hade ändå varit meningslöst, för den 9 är en torsdag och under de första skoldagarna händer ändå inget särskilt.

Jag längtar jättemycket till Thailand! Att få komma ifrån kalla Sverige och bara sola, bada och mysa i två veckor! Dessutom kommer vi att få jättebra platser på planet, så det inte blir så trångt. Det behövs verkligen, för det är en jäkla massa timmars flygresa. Jag brukar inte kunna sova på flygplan just för att det är så trångt och obekvämt, men på planet till Thailand kommer vi att få superbra stolar som går att fälla helt, så vi kommer att sova som bebisar hela flygresan :)

Tänk bara, på tisdag är det julafton och på torsdag drar jag till Thailand! Kan det bli bättre?

Jag älskar julen, men i år längtar jag nog lite mer till Thailandsresan än till julafton.

År 2014 ser jag också framemot, året då jag faktiskt blir myndig. Den 21 februari fyller jag 18. ÄNTLIGEN!!

Det är dessutom år 2014 som jag ska träffa AiluCrash. Ja, så där säger jag varje år, men i år vet jag. Jag vet inte när och var, men jag vet att det kommer att bli av, för det kan inte bli 2015 utan att jag har träffat mitt livs största idoler. 

AiluCrash!!! OH MY GOD!!!

 

Ha nu en riktigt god jul alla där ute! Hoppas att ni får många fina julklappar och mycket skratt på julen.

Många julkramar :)

Kommentera här: