Semester

Hej!

Nu skriver jag igen. Jag försöker bli bättre på att blogga oftare.

Jag har varit på semester. Förra helgen var jag med mina föräldrar i Göteborg, och igår kom vi hem från Serbien. Vi bodde på hotell i Belgrad i fyra dagar. Det var jättemysigt, fast jag hade först blivit lite sur för att man bara fick ha en väska med sig, dvs jag fick inte ha med min dator. Haha :) Annars var det hur mysigt som helst :)

 

Nu längtar jag till nästa tisdag, för då åker jag till Furuboda. Längtar verkligen! Älskar att åka på läger och träffa nytt folk! Jag ser även framemot Motala-lägret i augusti. Sommaren är helt fullbokad för mig. Det är bra, för då slipper jag ha tråkigt :)

I veckan ska jag packa som en galning inför sommarens första läger. Det är så jobbigt att packa. Man tar nästan alltid med sig för mycket, men det är ju en hel del som måste med.

Jag brukar inte skriva packlista när jag ska någonstans. Det kanske är för att jag får hjälp att packa, men när jag väl ska göra det själv, då kanske det är bra med en lista på saker som måste packas ner.

Tänk om man glömde något viktigt. Shit! Katastrof! Jag tror att det är därför det alltid blir så himla mycket grejer i resväskan, för att man är rädd att glömma någonting viktigt.

 

Ta hand om er alla, så hörs vi igen!

Kommentera här: