Snart sommar! :D

Hej allihopa! Har ni saknat mig eller? :) Det har hänt ganska mycket här, så jag har glömt bort att blogga. Jag har skapat en grupp på facebook nu, så jag har mest ägnat mig åt den på senaste tiden. Gissa vad gruppen handlar om... Jo, AiluCrash såklart! "AiluCrash äger" heter den. Tänkte att jag inte vill skriva allt för mycket om mina idoler här bara för att dem är det enda jag tänker på, därför gjorde jag en facebook-grupp istället. Om det finns någon här som är intresserad av den så ta gärna en titt på den! Gruppen är öppen för alla som vill besöka eller bli medlämmar!

 

Snart är det sommarlov. Det ska bli så himla skönt! Jag är verkligen extremt skoltrött nu och längtar sjukt mycket efter att få njuta av lite ledighet.

I sommar ska jag göra massor av roliga saker. Först ska nästan hela familjen dra till Serbien och vara där i fyra dagar, och veckan efter ska jag till Furuboda på läger. Sen ska jag förstås bada, sola och hålla stenkoll på AiluCrash, så jag inte missar någon spelning!! Hihi.

Och i augusti ska jag på ett läger med "Unga synskadade". Jag har velat åka på ett läger med dem så länge, men det har alltid kommit något annat i vägen, så jag blev jätteglad när jag fick veta att jag kan hänga med i år. Det finns så många polare, som jag aldrig har träffat i verkligheten, utan bara har haft kontakt med på facebook som ska dit och de ser jag verkligen framemot att träffa!!

 

På tala om assistent så har jag hittat två assistenter som verkar skitbra. Det betyder väldigt mycket för mig, för det är första gången på flera år som det funkar bra med assistentjagten. Förut var det så himla krångligt, men nu MÅSTE det gå bra!!! Dessutom är jag 17 år nu och har lite mer förstånd än jag hade när jag var typ 13-14. Jag menar, på den tiden kunde jag bestämma mig för att en assistent var kass efter ett kort tag, bara för att vi inte alltid hade någonting vettigt att göra eller snacka om. Den här gången ska jag bete mig som en vuxen människa och ge assistenterna en chans.

 

Förresten, kollade ni på eurovision i år? Det gjorde jag, och jag måste säga att det var ovanligt många bra låtar i år. Annars brukar det mest vara en massa kassa tramslåtar i eurovision, men i år hade de tagit in många vettiga och bra låtar.

Vincent gillade också låtarna. Den lille gullungen dansade till låtarna, vilket gjorde att det blev extra kul alltihop.

 

Nu kom vi in på musikämnet och då kan jag även passa på och berätta att jag har spelat in min låt nu. Tyvärr så har jag inte hört resultatet av inspelningen än, men jag hoppas och håller tummarna att den blir lika bra som jag vill ha den. Jag ska försöka lägga upp ljudfilen här när jag har den, men än så länge är den inte klar, så jag väntar tålmodigt.

 

Men nu får ni ha det så bra! Det är sent och jag ska sova för att orka med morgondagen.

Vi hörs! Jag vågar inte säga "snart", men jag återkommer någon gång i alla fall, det lovar jag.

Kommentera här: