Välkomna till min facebook-grupp!

Ni kanske har läst min insändare i Sydsvenskan, den som handlar om mitt misslyckade biobesök? När jag fick en kommentar på den förra veckan, slog det mig att jag faktiskt måste gå vidare. Okej, nu får ni inte tro att jag ska acceptera att jag inte får gå på bio, för det är precis det jag INTE tänker göra!! Alla ska få gå på bio, oavsett funktionsnedsättning. Även om man just nu inte har hittat någon lösning på problemet, så betyder det inte att jag tänker lämna detta bakom mig och gå vidare i livet utan min älskade bio. Seriöst! Inse grejen med det hela och gör något åt det!!!

När jag fick en kommentar på insändaren, insåg jag som sagt att något mer måste göras, så jag startade en facebook-grupp. "Vi som tycker att bio ska vara till för ALLA". Den är öppen och alla är välkomna till den. Tillsammans måste vi få alla andra, inte minst personalen på Filmstaden Storgatan, att fatta att det de har gjort är FEL!!! Välkomna till gruppen!!

Kommentera här: