Poddcast

Halloj! Nu är jag tillbaka igen. Är sjukt inspirerad och har mycket att skriva om nu för tiden, känns det som. Många drömmar och framtidsplaner. Så mycket jag vill och försöker uppnå på ett eller annat sätt. Främst när det gäller mitt skapande. Jag vill så gärna att Mimmi Delux ska växa och bli riktigt stort. Försöker marknadsfara och göra så mycket reklam jag bara kan, samt uppmana alla vänner, familj och er följare på bloggen att följa företaget på alla sociala kanaler. Även tipsa andra om företaget så att så många som möjligt ska kunna hitta till det. På sistone har jag inte gjort så där supermånga nya grejer. Har ju mycket kvar. Sådan som aldrig har blivit sålt. Funderar på att lägga upp dem till försäljning igen. Liksom för att visa att de finns kvar och fortfarande är till salu. Snart är det ju mors dag också. Förra året, innan jag startade Mimmi Delux, gjorde iag några koppar till mors dag och sålde dem på min egen facebook. Eller, ja. Jag försökte sälja dem, men det var aldrig någon som köpte. Därför har jag fortfarande kvar dem, så kan ju lika gärna göra ett nytt försök nu. Jag har också en idé# sedan långt tidigare. En idé som jag hoppas kan bli verklighet någon gång. Kanske inte nu, men förhoppningsvis i framtiden. Tänk så coolt det hade varit att starta en podd. Det hade inte varit fel. Självklart hade jag gjort det tillsammans med någon. Blir ju lite tröttsamt att sitta och lyssna på en enda person hela tiden. Vet bara inte vem som kan tänka sig att vara min podd-partner. Man måste ju ha tid också, eftersom det bör komma nya avsnitt regelbundet. Det är ju därför så många influensers har slutat podda numera. De har helt enkelt inte tid längre. Så antingen får jag podda tillsammans med någon av mina vänner, eller någon jag lär känna i framtiden. Kanske någon som också håller på med konst osv. Än så länge vet jag inte riktigt vad podden skulle handla om. Kanske något med skapande, men också rent allmänt snack. Det är ju det som är kul att lyssna på. Det tycker i alla fall jag. Har hört flera poddar där samtalet bara rusar iväg och emellanåt bryter de som har podden ihop av skratt. Sådant är, (enligt mig), sjukt roligt att lyssna på. Det ska ju inte vara för seriöst, då tröttnar man till slut. Vill också ta in lite gäster till min YouTube-kanal. Inte till alla avsnitt, men lite då och då. Kanske blir roligare då, jag vet inte. En annan önskan är att få vara med i Nyhettsmorgon. Jag vill verkligen det. Brukar kolla på avsnitt från Nyhetsmorgon på YouTube, titta på den rosa soffan och tänka: "Där ska jag sitta någon gång". Min mamma har tänkt likadant, kan jag säga. Det har hon själv avslöjat. När mitt företag blir stort kanske möjligheten kommer. Det är något att hoppas på i alla fall. Nej, kära läsare. Nu är det dags för mig att jobba lite. Ska måla en spackeltavla som äntligen har torkat, samt lägga upp lite grejer till försäljning. Får jag påminna er om en sak. Glöm INTE att följa mimmideluxkonstverkstad, både på Instagram och på facebook!

Kommentera här: