Slutet av sommaren och början av hösten!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Jag hade tänkt att jag skulle blogga efter att jag kom hem från Motala, men det blev aldrig av. Nu har jag dessutom fått problem med mina händer så jag har inte orkat skriva så mycket.

Jag har varit på läger med Unga synskadade i Motala. Det var skitkul!!!Jag träffade så mycket nytt folk. Alla var jättetrevliga och shyssta. Vi gjorde även många roliga aktiviteter tillsammans. Det var så kul så jag hade nästan ingen lust att åka hem.Resan hem var skitdryg för tågen krånglade så jag hade lika gärna kunnat stanna där :(

Förra veckan började jag i skolan. Det var lite halvdrygt att börja gå upp tidigt på morgonen igen. Men det var såklart kul att träffa alla kompisar igen. På måndag börjar min sång. Jag ska ta med en låt som jag har skrivit själv så att jag och min sångpedagog kan börja träna på den precis som vi gjorde med den andra.

Men en sak som INTE är så jävla kul är att jag har fått problem med mina händer. Jag fattar inte!!! Jag känner mig liksom stel och konstig i händerna. Jag har dålig känsel i dem också. Det är skitjobbigt, särskilt när jag ska skriva SMS. Nu jag har dessutom så himla mycket skrivinspiration och då är det såklart extra irriterande. Jag försöker skriva så mycket jag kan men jag klarar bara av att skriva några rader innan händerna blir för trötta. Fan också! Det var ungefär såhär det kändes förut när jag började få ett skov. Men jag har inte tid med nått jävla skov särskilt inte nu när jag har så mycket jag vill skriva. Hoppas det inte blir värre för då vet jag inte vad jag gör.

Nu får ni ha det så bra alla därute så hörs vi snart igen! :*