Föredrag/utställning

Jaha, kära läsare. Nu har jag extremt stora nyheter att komma med. I början av veckan var jag på ett möte på Medborgarhuset i Staffanstorp. Vi bestämde att jag ska ha utställning den 22 augusti klockan 18. Jag kommer då att vara på plats och hålla en liten föreläsning om mig själv, mitt liv och resa, och såklart om mitt företag och min kreativitet. Självklart får man kolla på min konst och kanske köpa något om man känner för det. Efter föredraget är det fritt fram om man vill komma fram och snacka med mig eller så, jag kommer nämligen att vara på plats hela tiden. Så snälla, skriv in det i era kalendrar och kom om ni har möjlighet! Sprid vidare så att så många som möjligt får informationen och dyker upp, ju fler desto bättre! Detta är väldigt stort för mig. Känns som en utmärkt möjlighet att både sprida mitt företag och starta en karriär som föreläsare. Om jag säljer något är det bara en bonus. Jag hoppas att det tar fart efter det. Har kommit på att jag inte bara måste sälja, sälja och sälja hela tiden. Mimmi Delux handlar egentligen om mycket mer än så. Exempelvis skrivande och föreläsande. Det här med föreläsning är verkligen något jag vill satsa på. Har tänkt på det länge, men inte vetat hur jag ska göra för att uppnå det. Det här kanske är en bra början. Jag hoppas det. Är så nöjd med affischen och kommer att göra allt jag kan för att sprida det. Min förhoppning är att inte bara folk från Staffanstorp ska få informationen, utan även andra. Ju fler som dyker upp, desto mer ökar det mina chanser. Har även beställt visitkort till Mimmi Delux. Där står det hur man hittar mig, alla mina sociala kanaler och liknande.
~Tänkte att jag ville göra allt jag överhuvudtaget kunde komma på för att sprida mitt företag. Jag hoppas verkligen att detta blir både bra och stort och att det kan öka mina chanser. Hoppas vi ses den 22 augusti! OBS! Glöm inte att följa mig på Facebook och Instagram under namnet mimmideluxkonstverkstad, samt Mimmi Delux på YouTube!

Kommentera här: