Tiden har gått fort

Shit vad länge sen det var sedan jag skrev! Det är inte så att jag har tröttnat på att blogga, men jag har haft jättemycket att göra på sistone, så mycket att jag knappt har haft tid med mina romaner ens:) 
Jag har just börjat gymnasiet och trivs jättebra där! Mina önskningar och förväntningar har verkligen blivit uppfyllda! Jag bor på ett supermysigt elevhem med sjyssta elever och personal. Skolan är bra och skolmatsalen ser nästan ut som en liten restaurang. Fast det är en bit att gå från själva skolan till matsalen, och det känns inte så himla kul när det regnar, haha. Och torsdagarna. Suck. Torsdag är den dag då vi slutar skolan klockan fyra på eftermiddagen. Varje torsdag är jag typ död när jag kommer från skolan! Men det är väl bara att kämpa och försöka stå ut antar jag.
Två torsdagar i sträck fick jag gå tidigare från sista lektionen, för att jag kände mig dålig. Förra fredagen kunde jag inte gå till plugget alls. OBS. INGET SKOLK! Jag kände mig faktiskt dålig. På kvällen fick jag åka in på sjukhus. Det kändes skitläskigt att vara där utan mamma och pappa, plus att jag mest är van vid att ligga på sjukhus i Lund. Men det gick som det gick. Jag hade fått för högt blod och var för svag för att ens kunna sitta upp. Jag blev tvungen att stanna på sjukan, men min pappa körde hela vägen dit från Staffanstorp, för jag kände på mig att jag skulle tvingas bli kvar där över natten, och jag vågade inte vara där ensam. Inte för att jag är feg, men tänk efter!
Jag låg på sjukan i ungefär fyra dagar. Sen fick jag komma hem, men mådde fortfarande inte helt bra. Men nu är jag frisk:) Jag har varit borta från plugget i en hel vecka, men imorgon SKA jag dit!

Kommentera här: