Välkomna till Mimmi Delux!

Hallå alla fina vänner! Nu har jag äntligen startat upp Mimmi Delux. Både på facebook och Instagram. Än så länge finns där inte så mycket på sidan, men lade i alla fall upp några grejer till försälgning idag. Kolla in det!! Följ mimmideluxkonstverkstad på facebook och på Instagram under samma namn. Bjud gärna in fler vänner och dela, dela, dela! Vill att så många som möjligt ska hitta till sidan, helst alla i hela världen! Haha, nej, kanske inte riktigt, men nästan. Än så länge jobbar jag med detta två dagar i veckan, men kommer säkert utöka för hand med tiden, beroende på hur populärt det blir. Ska även försöka marknadsfara så mycket jag bara kan på olika sätt, har redan lite idéer. Vill ju verkligen att detta ska gå bra, det är min största önskan. Att företaget ska växa och att fler vill köpa produkter hos mig. Jag trodde att det jag lägger upp på Mimmi Delux facebook automatiskt skulle hamna på Instagram, men det gör det tydligen inte. Vet inte varför. Trodde de var sammankopplade på något sätt. Ska försöka fixa det. Jag hoppas att ni vill följa mig på min sida och även köpa det jag har att bjuda på. Kommer många, många, många fler produkter med tiden, många olika typer av sådana. Beskrivning: Det här är en sida för dig som älskar vackra, hemgjorda och ovanliga prylar. Här kan du köpa allt från ljusstakar till egengjorda ljus, tavlor, tvålar, skålar, smycken och prydnadssaker. Även vänskapshjärtan och kaffekoppar med personliga budskap. Mimmi Delux erbjuder dig bästa servicen, bra kundbemötande och inte minst underbara och användbara produkter. Mimmi Delux kan också erbjuda rabatt vid olika högtider, så det gäller att passa på att shoppa då! Vid varje högtid erbjuds Mimmi Delux specialare. Något alldeles extra för just DIG. Produkter Oftast finns det bara ett original av varje produkt. Därför är det först till kvarn som gäller. Vänta INTE med att beställa! Om originalet redan är sålt kan du beställa något liknande. Oavsett om du får originalet eller något liknande är det exakt lika vackert och genomtänkt. Du lär inte bli besviken! Betalningen sker via Swish. Din beställning kommer vanligtvis att levereras hem till dig. Om varan är stor kan det dock hända att du måste hämta ut den. Ange din fullständiga hemadress. Antingen i kommentarsfeltet eller på PM. Kostnad och frakt står på varje produkt. Priserna kan se väldigt olika ut, men jag försöker att anpassa kostnaden till en rimlig nivå. Längd på leverans kan se olika ut beroende på när varorna skickas, men förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid. Följ gärna Mimmi Delux på Instagram, bloggar och YouTube. Varmt välkommen! Du kommer inte att ångra dig! https://www.facebook.com/profile.php?id=100088035610363