Ett galet fan!

En av de tusen saker som är bra med AiluCrash, det är att de är svenska. Förut hade jag nästan bara koll på amerikanska kändisar och fastnade mest för sådana typer som Zac Efron och Lucas Grabeel. Då ville jag träffa de också, men hur lätt är det när dem är i Loos Angeles och jag är i Staffanstorp? Även om det ibland känns som ett långt avstånd mellan mig och killarna i AiluCrash, så är det ändå en tröst att veta att de finns i Sverige, för då är det åtminstone inte omöjligt att jag får träffa dem någon gång. Ja, jag är så inne på det att jag brukar drömma att jag fotograferas med snygge Ludvig (han som sjunger i bandet). När jag har drömt något sådant brukar jag vara lycklig hela dagen, trots att det inte har hänt än.

Ja, ni fattar. Jag blir alldeles till mig när jag tänker på AiluCrash, speciellt när jag har fått Ludvig på hjärnan, vilket jag ALLTID får!

ÅÅÅH Ludvig!!! Han är så otroligt förbaskat snygg att det inte går att beskriva!! Att hamna på bild tillsammans med honom skulle vara som att vinna nobellpriset!! Jag kan inte beskriva det bättre än så. Jag älskar verkligen den killen, och kanske just därför kan jag nästan bli frustrerad över att vi inte direkt bor så värst nära varandra. Okej, det känns bra att vi kommer från samma land, men ändå. Han är ju aldrig här med sitt band. De är mest i norr och det händer att jag tänker:

"Vad fan gör jag i Skåne?" Bara för att mitt livs största idoler befinner sig i norra Sverige.

Ni som inte vet hur mycket jag avgudar det där bandet kanske tycker att det sista låter lite överdrivt, men det är det faktiskt inte. Jag har aldrig tyckt så mycket om ett band eller en artist. AiluCrash är faktiskt mina största idoler någonsin.

Någon gång ska jag fånga de som dem fångade mig! :)

Kommentera här: