Frustrarad, irriterad, stissig och förväntansfull!!

Men... Gud... Såg nyss på facebook att AiluCrash ska ha specialkonsert i Skellefteå imorgon!!! Det ligger långt upp i norr förstås.

OOOH!!! Blir galen!!! Vad fan gör jag i Skåne egentligen??!!

Hade killarnas konsert varit någon annan gång, lite längre fram, så hade jag direkt sett till att åka dit, oavsätt var det var någonstans, men nu kommer jag ingenstans, för det är totalt för sent att beställa någon jävla tågresa nu. Jäkla skit!! :( Jag önskar de i alla fall lycka till!! Längtar verkligen tills deras nya skiva kommer!!

 

Det är inte bara det att de spelar bra musik och att sångaren Ludvig är så snygg att man nästan tappar andan bara genom att se honom. Han har dessutom en helt fantastisk röst, som får mig att rysa ända ner i tårna! Jag skulle göra allt för att få höra den rösten från riktiga förstärkare istället för ur hörlurar eller från falska högtalare på datorn.

När jag får frågan vad jag skulle göra om jag hade en miljon så brukar jag svara ungefär så här:

"Jag skulle kunna göra vad som helst i hela världen för att se AiluCrash live!"

Och det är helt sant. Någon gång, så fort det kommer rätt tillfälle, så kommer jag att få den önskan uppfylld! III!!!

Kommentera här: